Zeromax ciscenje | Reference
- Delta City: tekuće održavanje 33.000m² unutrašnjih i 8500m² spoljašnjih parking prostora
- Stambeni kompleks Belville tekuće održavanje kompletnog naselja koje se prostire na 5h (tekuće održavanje zgrada, garaža, spoljašnjeg prostora)
- Poslovna zgrada u sklopu naselja Belvill PO1 površine 6,917,73m² tekuće održavanje
- Poslovna zgrada u sklopu naselja Belvill PO2 površine 18.590,76m² tekuće održavanje
- Retail Park u Pančevu: tekuće održavanje 73.878m²
- C&A robne kuće
- Auto kuća Komnenović
- Apelaciono tužilaštvo
- Fonda za razvoj Republike Srbije
- Zavod za zaštitu prirode
- Moj kiosk-upravna zgrada
- Sol d.o.o.
- Zekstra d.o.o.
- Ozmo d.o.o.
- Carpetland podne obloge
- Rak security
- Galerija podova d.o.o.
- Sarantis d.o.o.
- Infonet group
- Ital centar
- Ambasada Australije
- Retail Aviv park u Zrenjaninu
- Takeda
- Infobip-predstavništvo u Srbiji
- Fibula-turistička agencija
- Mace doo-poslovna zgrada
- Avtera SR d.o.o
Zeromax | Facility Management
Naša firma osnovana je 1996. godine kao agencija pod imenom „Zero“,a kako se posao širio,prerasta u preduzeće i menja ime u „ZeromaX Doo“.
Vremenom uvodi širi spektar delatnosti i preduzeće prerasta u ono što danas predstavlja kompanija ZeromaX Facility Management,sveobuhvatno održavanje objekata u eksploataciji.
Facility Management je od značajne koristi svim kompanijama i poslovnim sistemima koji posluju ozbiljno i žele da njihov poslovni prostor ili objekat uvek besprekorno funkcioniše.Takođe je važno da okolina u kojoj se Vaš objekat nalazi bude uvek u savršenom redu jer spoljni izgled prostora u velikoj meri utiče na formiranje prvog utiska o Vašoj firmi.
ZeromaX Facility Management postavlja nove standarde u uslugama održavanja,efikasnosti u radu i profesionalnosti sa ciljem maksimalnog zadovoljenja potreba klijenata.
Visok kvalitet usluga koje pružamo postižemo zahvaljujući efikasnosti našeg osoblja koje je prošlo odgovarajuće obuke i poseduje sertifikate za rad. Svi naši zaposleni su uniformisani i maksimalno profesionalni.U radu koristimo mašine, sredstva za rad i materijal svetski poznatih proizvođača i sva sredstva za održavanje poseduju sertifikate o kvalitetu (ISO 9001) i ekološkoj ispravnosti (ISO 14001) i kao i zdravlju i bezbednosti na radu (ISO 18001).
Najbolji pokazatelj uspešnosti poslovanja i kvaliteta rada jeste i sertifikat bonitetne izvrsnosti koji poseduje svega 2% firmi u Srbiji.
Kvalitet rada, efikasnost i profesionalnost omugućuju nam da budemo među prvima u oblasti održavanja objekata različite namene.
Naše usluge podrazumevaju kompletnu brigu o velikim poslovnim i stambenim objektima,što obuhvata celokupno održavanje objekata,održavanje higijene, zelenih površina, liftova,održavanje elektro i mašinskih instalacija ,usluge pranja staklenih površina,fasada,dezinfekciju,usluge zimske službe ,kao i sve usluge po zahtevu klijenta.
Dugi niz godina sarađujemo sa mnogim renomiranim firmama u Srbiji, među kojima smo izgradili imidž pouzdanih, ekspeditivnih, korektnih poslovnih partnera.
NAŠA VIZIJA
Postati lider na tržištu facility management-a,obezbeđujući visok kvalitet usluga i kontinuirano zadovoljstvo klijenata!
MISIJA
Postavljanjem visokih standarda u poslovanju,naša misija je da širokim spektrom usluga koje nudimo,stalnim inovacijama kao i motivisanim kadrom,obezbedimo usluge vrhunskog kvaliteta,a to težimo da postignemo kroz:
-Povećanje zadovoljstva naših klijenata,neprestano osluškujući njihove potrebe
-Usavršavanje,obuka i motivacija stručnog kadra,jer samo zadovoljan kadar će maksimalno iskoristiti svoj potencijal
-Stalni razvoj i istraživanje novih poslovnih mogućnosti
-Konstantna optimizacija troškova kada su u pitanju procesi rada
PRIJATELJI SAJTA
Objave | Konkursi
Kvalifikacije
- Najmanje VI ili VII stepen stručne spreme
- Dobro poznavanje pravnog okvira u kom se uređuje zapošljavanje
- Radno iskustvo poželjno
- Poznavanje engleskog jezika
- Aktivan vozač
Profil kandidata
- Izražene sposobnosti za dobro verbalno i pismeno izražavanje
- Sposobnost dobre procene karaktera, taktičnost i samopouzdanje
- Vrhunske veštine komunikacije i razvijena savetodavna uloga
- Nepristrasnost i poštenje
Opis posla
- Sprovođenje procesa selekcije i regrutacije
- Raspisivanje konkursa za radno mesto
- Vođenje celokupne dokumentacije vezane za zaposlene
- Briga o merama i nivou zadovoljstva zaposlenih i identifikovanje oblasti koje zahtevaju poboljšanje
- Rad na razvoju tima, savetovanje menadžmenta o odlukama koje treba sprovesti
- Briga o međuljudskim odnosima zaposlenih
- Osmišljavanje i sprovođenje novih pravila i procedura za kvalitetniji rad i razvoj u kompanije
- Vođenje računa o poštovanju politike kompanije i propisa koji su doneti kao i to da oni budu u skladu sa trenutno važećim zakonom o radnom pravu
- Bavljenje disciplinskim procesima, donošenjem odluka i izricanjem poslovnih rešenja u domenu ljudskih resursa
Napomena: Radne biografije sa fotografijom poslati na : zeromaxhr@gmail.com
Prijavite se